Editos R. dienoraštis

Patinka šis dienoraštis?

Užsiregistruok Klase.lt ir galėsi komentuoti bei gauti pranešimus apie naujus jo įrašus ar rašyti savo dienoraštį!

Karo grėsmė

2015-01-25 19:36, įrašas peržiūrėtas: 5143
Ar ir dabar yra galvojančių, kad Rusija nekalta dėl to, kas dabar vyksta Ukrainoje? Pasaulis masiškai pasirašinėja po peticija, kurioje norima pripažinti V. Putiną karo nusikaltėliu, nes jo politika gali sukelti trečią pasaulinį karą. https://secure.avaaz.org/ru/petition/Sovet_Bezopasnosti_OON_Priznat_Prezidenta_RF_Putina_VV_voennym_prestupnikom/?smMXodb
2015-01-25 19:59

 Aš tai manau, kad kiekviena šalis viduje turi būt šeimininkė , nevalia brautis svetimiems. Konkrečiu atveju, jei rusams buvo blogai Kryme, tai ko jie neneša kudašiaus Į Rusiją? Ar dabar, kai viskas griaunama, o žūsta tūkstančiai, gyventi taps geriau??? Aš asmeniškai, neturiu nieko prieš rusus, jie man nepadarė nieko blogo, bet Putinas ir ne tik, elgiasi negarbingai.

2015-01-25 20:50
Kadaise panašiai kalbėjo tie, kurie nenorėjo Lietuvos nepriklausimybės. Ginklai, kuriais dabar žudomi Ukrainos civiliai, turguje neparduodami. Šaliai, kuri gina savo nepriklausomybę, palaikymo politika labai reikalinga. Tautybė čia ne prie ko. Ukrainoje gyvena ne vien ukrainiečiai, kaip ir Rusijoje - ne tik rusai. Galima abejingai stebėti kas vyksta "ne mano darže", klausimas tik - nuo ko prasideda ir kur baigiasi tos "mano daržo" ribos? Manau , vykdomas globalus nusikaltimas mūsų artimos kaimynės Ukrainos atžvilgiu. To nusikaltimo iniciatoriai - ne civiliai gyventojai. Nusikaltėliai turi būti įvardinti ir nubausti.
2015-01-25 23:51

         Nemanau,Edita,kad nuo pat ivykiu pradzios  daug buvo galvojanciu,kad Rusija neprisidejusi prie Ukrainoje vykstancio karo.Tik naivuoliai arba zmones,turintys kitu tikslu,gali tai neigti.Manyciau,kad visi lietuviai labai gerai zino rusu valdzios taktika.  Nebesuvokiama,kaip XXI-ame amziuje Europoje gali vykti tokie dalykai,nebesuvokiama.

 

 

2015-01-26 00:07
Audrele, vienok ir mums gerai pažįstami, rodos protingi ir išmintingi oponentai tai teigė.Šypsena Bandžiau nutraukti savo senesnę diskusiją apie karą, bet neiškenčiau... Naujausi įvykiai rodo, kad Rusija tikrai ne nuošalyje. Turiu giminių Rusijoje, pasiSKYPiname. Pastaruoju metu, giminaičiai, kaip kokie apsėsti, tvirtina, kad Rusiją ir Putiną pasaulis šmeižia. Galvoju, kaip gi reikia susukti protelį propagandiniu melu, kad jie taip fanatiškai tikėtų...? Mes gauname įvairią informaciją, o jie vienpusišką. Vyresni žmonės, internetu naudojasi labai ribotai, tai ir tiki viskuo, kas jiems sakoma.
2015-01-26 01:58

Edita R Šiandien 00:07 rašė: Audrele, vienok ir mums gerai pažįstami, rodos protingi ir išmintingi oponentai tai teigė.Šypsena Bandžiau nutraukti savo senesnę diskusiją apie karą, bet neiškenčiau... Naujausi įvykiai rodo, kad Rusija tikrai ne nuošalyje. Turiu giminių Rusijoje, pasiSKYPiname. Pastaruoju metu, giminaičiai, kaip kokie apsėsti, tvirtina, kad Rusiją ir Putiną pasaulis šmeižia. Galvoju, kaip gi reikia susukti protelį propagandiniu melu, kad jie taip fanatiškai tikėtų...? Mes gauname įvairią informaciją, o jie vienpusišką. Vyresni žmonės, internetu naudojasi labai ribotai, tai ir tiki viskuo, kas jiems sakoma.
Aciu Edituk, jauciu, butent mano kuklius nuopelnus turi omeny... Del jusu gaunamos ivairos ir visapusiskos info, pasikarsciavai... Neskaitant pasaulines ziniasklaidos, pasidometumet bent Ukrainos ziniasklaida, jos ritorika paskutiniu metu zymiai pasikeite...  Beda tame, kad jusu saltinis vienas - Delfinarijaus kliedesiai, nors ir ten komentaru linkme paskutiniu metu zymiai pasikeite. Jeigu bus idomu galiu paaiskinti is kur patenka ginklai i Ukraina...  Labai nuliudinai mane savo nuoroda, galvojau tu pajegi atskirti realia info nuo meslyno... gaila... Patvirtinsiu tavo zodzius - " Kaip gi reikia susukti proteli propogandiniu melu, kad tu taip fanatiskai tiketum ? "

2015-01-26 15:06
Romai, seku įvairius info šaltinius, nereia nuolat prikaišioti, jog mano šaltiniai prastesni už taviškius. Vyksta akivaizdus karas, žudomi žmonės, o Tu, labai pažįstama iš Rusijos TV forma aiškini, kad mes blogai matome, blogai suprantame, blogai interpretuojame... "Neteisingai" supranta JAV, visa Europa ir daugybė kitų, gyvenančių ne Rusijos teritorijoje supranta "ne taip..." "Savi šaudo į savus" - ir kur aš tai girdėjau? Tik dėl to, kad bijome baisiausių padarinių kalbame pašnibždomis, bet visi supranta, kas vyksta. Kremliaus politika - tai jėgos, gąsdinimo, represijų, lobizmo, monopolio, etc... politika. Jokia demokratija čia nekvepia. Aukštos frazės, visokie mandri demagoginiai išvedžiojimai, kuriuos diskusijose vartoja prijaučiantys tokiai santvarkai žymūs politiniai ir visuomenės veikėjai, nesuprantami paprastai liaudžiai. Piktina tai, ką matome: vyksta žudynės. Galiu pateisinti tik tuos, kurie ginasi ir gina savo piliečius bei teritoriją, kitaip tariant - atsimušinėja. Vidury baltos dienos į taikius gyventojus paleisti "GRAD'ai" - tai jau ne atsimušinėjimas. Pilni socialiniai tinklapiai motinų ir nieko nesuprantančių jų sūnų tekstų. Nereikia aiškinti, kad Rusija tik stebi iš šalies ir teikia humanitarinę pagalbą. Jeigu, ant jos, humanitarinė pagalba - tai patrankų mėsa bei ginklai - tada taip, TEIKIA.
2015-01-26 17:08

Argi net verta dar diskutuoti ta tema?

2015-01-26 17:41
Norėjau prasičekinti, ar ir dabar yra galvojančių, kad Rusija nekalta... Pasirodo - yra. Tikėtina, kad tema vystosi vangiai, nes dauguma galvoja, jog ir taip viskas aišku. Šypsena
2015-01-26 17:52

Edita, manau, Tu teisi, del vangumo. As tai net neturiu ka pasakyti. Ir taip viskas aisku. Kodel taip sunku paleisti kazka is savo glebio? Ar todel, kad bijo, jog paskui ir kiti prades pabegineti? Dabar pagalvojau, jei Zemaitija sumastytu atsiskirti, tai kazin ar labai patiktu Lietuvai. Ar taip jau lengvai paleistu? Bet juk yra priemoniu ir be karo... Kam zudyti niekuo detus zmones?

2015-01-26 18:07
Na, ne taip jau seniai Lietuva KLaipėdą turi. Kažkada vos neįvyko trečias pasaulinis dėl Karibų krizės. Manau, kad ir Rusija nenori NATO prie savo durų. Ir mažiausiai kam įdomu ko nori ukrainiečiai.
2015-01-26 20:08

jstrauka ,,

ES ambasadorius Rusijoje V. Ušackas apie Lietuvoje kurstomą isteriją ir paniką kaimyninės šalies atžvilgiu 54
Paskelbta: 2015-01-12 11:04 Autorius: ekspertai.eu

Apie Rusijos grėsmes Lietuvai mūsų šalyje kalbama kiekvieną dieną. Lietuva Rusiją yra įvardijusi kaip teroristinę valstybę ir tai nuolat kartoja. Žiniasklaida kiekvieną dieną po kelis kartus (tik keli šviežiausi „esė“ čia ir čia) – nuo ryto iki vakaro skelbia pranešimus apie galimą Rusijos agresiją ir beviltišką bei apgailėtiną šios šalies prezidentą Vladimirą Putiną. Piliečiams į galvas atkakliai kalamas teiginys, kad po Ukrainos kitas Rusijos taikinys – Baltijos šalys. Lietuvos nepaprastasis ir įgaliotasis ambasadorius JAV ir Meksikai Žygimantas Pavilionis yra net konkrečiai paskelbęs, kad visai šalia Vilniaus Rusija ruošiasi karinei invazijai į mūsų šalį. Tik dar nepaskelbtas laikas, kada ši karinė intervencija prasidės. Kitaip tariant, viešojoje erdvėje tautinė žiniasklaida ir politikai skleidžia karo propagandą ir kursto karo isteriją visomis įmanomomis išgalėmis. Reikia atkreipti dėmesį, kad tokių primityvių dezinformacijos ir melo srautų, kokie liejasi Lietuvos viešojoje erdvėje iš aukščiausių politikų lūpų ir jos žiniasklaidos, nėra niekur daugiau nė vienoje Europos Sąjungos (ES) šalyje. Netikite – paguglinkite patys. Lietuva šiuo požiūriu – išskirtinė pasaulio valstybė. ES ambasadorius Rusijoje Vygaudas Ušackas teigia, kad blogiausia, kai pati Lietuva skleidžia isteriją, paniką, nepasitikėjimą ir blaškymąsį. Pasak diplomato, rimtuose Rusijos politiniuose sluoksniuose apie kažkokias karines invazijas į Baltijos, Europos ar NATO šalis kalbų nėra.

2015-01-26 20:13

jstrauka ,,Kodėl D.Grybauskaitė bijo, kad nebūtų toliau nagrinėjama AB banko SNORAS neteisėto brutalaus užgrobimo, tuometės A. Kubiliaus vadovaujamos konservatorių – liberalų vyriausybės skubiai įvykdyto banko „nacionalizavimo“ ir tyčinio, jau valstybinio (!), banko SNORAS subankrotinimo, praėjus 5-ioms dienoms po jo nusavinimo, istorija?

Šiandien jau visiems atsakymas yra aiškus: bijoma, nes akivaizdu, kad AB bankas SNORAS tyčinis sužlugdymas buvo ir yra politinis ir korumpuotas veiksmas, o viso to organizatorė ir palaimintoja yra pati prezidentė D. Grybauskaitė. Bijoma, nes šie iš anksto suplanuoti, nemotyvuoti, neteisėti ir drąstiški veiksmai, tiesiog sunaikinant AB banką SNORAS, padarė didžiulę žalą banko akcininkams, klientams, indėlininkams bei valstybei ir už tai anksčiau ar vėliau reikės atsakyti."

 

2015-01-26 20:17

https://www.youtube.com/watch?v=3hvCrm5YZdQ   karo 5ro5agandaj   jr meluj ne

2015-01-26 20:18

Edjta, turekjt drasos 5erskajtytj jr 5erzjuretj 

2015-01-26 22:07

Edita R Šiandien 15:06 icon rašė: Romai, seku įvairius info šaltinius, nereia nuolat prikaišioti, jog mano šaltiniai prastesni už taviškius. Vyksta akivaizdus karas, žudomi žmonės, o Tu, labai pažįstama iš Rusijos TV forma aiškini, kad mes blogai matome, blogai suprantame, blogai interpretuojame... "Neteisingai" supranta JAV, visa Europa ir daugybė kitų, gyvenančių ne Rusijos teritorijoje supranta "ne taip..." "Savi šaudo į savus" - ir kur aš tai girdėjau? Tik dėl to, kad bijome baisiausių padarinių kalbame pašnibždomis, bet visi supranta, kas vyksta. Kremliaus politika - tai jėgos, gąsdinimo, represijų, lobizmo, monopolio, etc... politika. Jokia demokratija čia nekvepia. Aukštos frazės, visokie mandri demagoginiai išvedžiojimai, kuriuos diskusijose vartoja prijaučiantys tokiai santvarkai žymūs politiniai ir visuomenės veikėjai, nesuprantami paprastai liaudžiai. Piktina tai, ką matome: vyksta žudynės. Galiu pateisinti tik tuos, kurie ginasi ir gina savo piliečius bei teritoriją, kitaip tariant - atsimušinėja. Vidury baltos dienos į taikius gyventojus paleisti "GRAD'ai" - tai jau ne atsimušinėjimas. Pilni socialiniai tinklapiai motinų ir nieko nesuprantančių jų sūnų tekstų. Nereikia aiškinti, kad Rusija tik stebi iš šalies ir teikia humanitarinę pagalbą. Jeigu, ant jos, humanitarinė pagalba - tai patrankų mėsa bei ginklai - tada taip, TEIKIA.
Edita, nori apie ka nors kalbeti, kalbek konkreciai...  As niekada neneigiau, kad Rusija nepadeda Doneckui, padeda... o kas dar pades ? As sakiau. kad reguliarios kariuomenes rusu Ukrainoje nera.  Ir nereikia man cia tu asarotu aprasinejimu rasyti...  Palaikanciu pakanka is abieju pusiu. Ir nereikia kaltinti Rusijos uz tai ka padare tie nusikalteliai habado kompanija su juoduku is barako. 

2015-01-26 22:24
Peržiūrėjau ir perskaičiau anksčiau nei čia patalpinote, Gotai. Sutinku, Lietuvoje daug trydaliojimo (atsiprašau už išsireiškimą), bet aš juk ne apie Lietuvos baimes rašau, o akivaizdžius karo veiksmus ir apie nuolatinį "durninimą", kad Rusija čia ne prie ko. Tiesiai šviesiai atsakykite - nematote jokių Rusijos "baltais siūlais" siūtų darbelių? O apie Ušacką rašo ir taip: http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/dviprasmiskas-v-usacko-pasirinkimas-kodel-dabar.d?id=67000372 Galima ir šitą įvairiai pavartalioti, kol ne mūsų sūnūs žūna.
Iš viso įrašų: 134
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

seip visko po trup..

Patiko nuotrauka? Įvertink!

Reklama Sukurk savo
Reklama

El. paštas: [email protected]

Kita Informacija: [email protected]

All Media Digital
AMDigital logotipas
Ši svetainė talpinama