Klase.lt

Augutis Kučinskas Klase.lt Visuotinė klasės susitikimų dieną

Patinka šis dienoraštis?

Užsiregistruok Klase.lt ir galėsi komentuoti bei gauti pranešimus apie naujus jo įrašus ar rašyti savo dienoraštį!

Klase.lt

Čia rašau apie viską, kas bent kiek siejasi su Klase.lt.

Visuotinė klasės susitikimų dieną

2009-04-23 00:11, įrašas peržiūrėtas: 2554



Sveiki, mielieji,



Labai norėčiau užvesti diskusiją ir sužinoti jūsų nuomonę.



Trumpai nupasakosiu situaciją:

Pirmiausia pradėkim nuo to, kad laikas, praleistas mokykloje su klasiokais, kiekvieno žmogaus gyvenime buvo labai svarbus. (Priežasčių tam yra daug, bet dabar ne apie jas). Turbūt todėl žmonės ne tik Lietuvoje, bet, apskritai, visame pasaulyje, mielai organizuojasi klasės susitikimus.

Kaip parodė mūsų atlikta apklausa, daugiausiai rūpesčių organizuojant klasės susitikimą kelia tokie pagrindiniai klausimai – kada daryti, kad galėtų dalyvauti kuo daugiau klasiokų ir kaip visus informuoti, kada darome?



Siūlome išeitį – paskelbkime vieną dieną Visuotine tarptautine klasės susitikimų diena    
                                                         



Kokia iš to nauda?

Visi klasiokai jau prieš metus ar 10 metų žinos, kad tą dieną vyks klasės susitikimas. Kaip kokios Kalėdos, Velykos ar Mamos diena. Visi tokias dienas žino ir joms suplanuoja savo laiką.



Esminis klausimas – jei tokia diena būtų, tai kada ji turėtų būti?

Aišku, kad tuo metu turėtų būti šilta, visi turėtų būti jau po atostogų - pailsėję, gražiai įdegę, su gera nuotaika. Manau, tam geriausiai tiktų pats pirmas rugsėjo savaitgalis.

Kitų dienų minusai:

1. Laikotarpį nuo spalio iki balandžio atmetam, nes tai šaltasi metų laikotarpis.

2. Visą vasarą daliname daugmaž taip: birželis – sesijos studentams, liepa – atostogų metas, rugpjūtis – daugumai dar atostogos arba jau intensyvus pasiruošimas naujam sezonui.

3. Liko gegužė ir rugsėjis. Už rugsėjį argumetus išdėsčiau aukščiau. Dėl gegužės, abejoju.



Reziumuoju, kokios diskusijos reiktų


Kuri data labiausiai tiktų Visuotinei klasės susitikimų dienai? Aš siūlau rugsėjo patį pirmą savaitgalį. Na, gal ir antrasis tiktų, bet sunkiau įsiminti



Labai ačiū už išsakytą nuomonę





 

2009-04-23 11:41

Viskas labai kruopsciai apgalvota - jusu siuloma data tinka puikiausiai Šypsena

2009-04-23 11:53

Pirmas komentaras teigiamas. Gerai Šypsena

Neegzistuojantis vartotojas
Neegzistuojantis vartotojas
2009-04-23 12:54

Sveiki, mintis tikrai puiki, bet manau labiau tiktų gegužė. Kodėl? Balandžio mėn. įvyko taip ilgai lauktas klasės susitikimas po 10m.baigimo. Buvo šalta. Vasaros mėnesiai atkrito, nes atostogų-kelionių metas.Rugsėjis, manau nelabai, todėl, kad po vasaros visi bus išleidę savo santaupas (nes lietuviai dar nemoka kaupti, taupyti piniginių atsargų), o be to rugsejis naujų darbų pradžia- darželiai, mokyklos, studijos ir t.t.
Taigi aš už- GEGUŽĘ, ir visada esu už geras idėjas...Sėkmės
 

2009-04-23 12:55

 Pasiulymas nei sioks nei toks...

Pirma - nelabai suprantu kam to reikia. Dar gyva dvasia kad viskas turi vyksti masiskai? Ir prie ko cia tarptautine? Ar manai kad gruzinam, ispanam, sveicaram irgi to reikia?

Antra -" Kaip parodė mūsų atlikta apklausa, daugiausiai rūpesčių organizuojant klasės susitikimą kelia tokie pagrindiniai klausimai – kada daryti, kad galėtų dalyvauti kuo daugiau klasiokų ir kaip visus informuoti, kada darome?"

O informuoti kur darome nereikia???????????????????????????????????????  Tad bet kokiu atveju reikia informuoti. O jei kontaktu nera - neliko ir bendravimo. Jei bendravimo neliko tai ir tokiu klasioku nereikia. Per prievarta mylimas nebusi.

Trecia - Be to visiem darant viena diena iskiltu vietos problema.

Ketvirta - klases susitikimai daznai vyksta su antrom pusem, tai i kuri gi dabar eiti???????????????????????????????????????????????????????????????

Penkta - kiekviena klase gali nusistatyti susitikimo data individualiai, pvz viena - rugsejo pirma savaitgali, kita - kiekviena vasario 29 diena ir pan. Tad nereikia cia daryt masinio renginio.

Sesta - kodel susitikimui netinka saltas laikotarpis? Susitinkama paprastai ptalpoje, dazniausiai sildomoje. Tad kodel netinka salti menesiai visikai nesuprantu. Kiekvienai klasei pagal poreiki - jei nori prie ezero - gali kai silciau, o jei siaip pasedeti kabakelyje - galima ir prie - 10. Sutinku tik su tuo, kad tai neturetu buti vasara, nes daugelis tostogauja ir buna isvyke.

 

 

Tad visiskai nesutinku su " kaip rukas" nuomone kad viskas kruopsciai apgalvota - labai neapgalvota. Ir svarbiausias klausimas kad ar reikalinga.

2009-04-23 13:13

Auguti, ideja gal ir visai sauni, tik nezinau kiek pavyktu visa tai globalizuoti  Juk yra kruvos "tarptautiniu dienu", kuriu masiskai niekas ir nesvencia. Klases susitikimas yra labai jau individualus reikalas, kurio daznuma, masta, vieta ir laika apsprendzia tiek klases tradicijos, tiek tam tikros apibreztos ir vien tai zmoniu grupei svarbios aplinkybes. Tad nemanau, kad gautusi klases susitikimus priristi prie tam tikros kalendorines datos. Pvz., musu klasei buvo budinga maisto dvasia, kildavo naturalus noras kovoti su tuo, kas buvo primetama. Juk susitikimo tikslas yra pabendrauti su klasiokais, o ne pazymeti, kokia, pvz., kosmonautikos diena  

Jei yra problemu organizuojantis, tai kitas reikalas. Jei klasioku kontaktai isbarstyti tiek, kad nebeimanoma susikviesti, tai gal ir nera reikalo susitikineti? Esant dabartinem technologinem galimybem, vieniem kitu nesusirasti reiskia ne galimybiu, o noro stoka.

Pats esu vienas is klasioku susitikimu organizatoriu, tai tikrai zinau, ka sneku. Nera pas mus taip, kad susitikinetume tam tikrais apibreztais intervalais. Atsiranda noras - susiorganizuojam ir susibegam. Stai ir dabar planuojam visi bendrai pazymeti, kad jau visiems mums stuktelejo po 40  O organizuojames emailais ir mobiliais. Isdiskutuojam pacia susitikimo ideja, susiderinam susitikimo data, susirandam vieta ir t.t. Zinoma, visa tai reikia daryti ne paskutine minute. O taip, kad numatyta data tiktu absoliuciai visiems, labai retai tebuna. Juolab, kad susirinktu visi. Kiekvienas turi kazkokiu savo aplinkybiu, prie kuriu derinames, kiek imanoma. O kuo didesnis potencialiu dalyviu skaicius, tuo daugiau ir asmeniniu aplinkybiu  

Taigis, tiek minciu del to masiskumo  O del datu, tai galiu pasakyti, kad pas mus issikristalizavo geguzes pabaiga, kaip tinkamiausias laikas. Rugseji, beje, taip pat yra nemazai atostogaujanciu. Beje, siulomu metu buna ir nemazai ukio darbu ir pats bulviakasis.

2009-04-23 15:12

Ačiū už komentarus ir nuomones Šypsena

Pirmiausia bandau atsakyti į Vaido komentarus:

1. Dėl masiškumo, tai ta diena būtų tik kaip orientyras. Minėjau pvz. Mamos dieną, tai tas pats - juk nereiškia, kad kitomis dienomis negalima dovanoti mamai dovanų ar kitaip pagerbti Šypsena Tiesiog, yra tokia jau nusistovėjus tradicija, tai gal ir tokia diena galėtų tapti tradicine.

2. Taip, reikia informuoti ir kur vyks susitikimas. Tačiau, jei data būtų žinoma iš anksto, tai daug lengviau būtų sprendžiamas ir vietos klausimas. Jei tai taptų tradicija, prie susitikimų organizavimo galėtų prisidėti, pvz. mokyklos, kavinės, miestų irmiestelių savivaldybės (organizuodamos masinius renginius) ir pan.

3. Vietos problema, greičiausiai, neiškiltų, nes, jei paprastai aš tą dieną sėdėčiau kavinėje "Pas Joną", tai tą dieną persikelčiau į kavinę "Pas Onytę", nes ten bus mano klasės susitikimas, o kažkas atvirkščiai. Šypsena  Be to, jei vyktų masinis renginys, pvz. Vingio parke, tai kažkas gal susitiktų ten. Kažkam gal tiktų kaimo turizmo sodyba ir pan.

4. Dėl antros pusės, tai kartais su, kartais be, kartais pas vieną, kartais pas kitą Šypsena

5. Be abejo, kaip jau minėjau, nedraudžiama susitikti ir kitomis dienomis. Beje, galima kad ir 5 kartus metuose Šypsena

6. Iš dalies atsakiau 5p. Tai tik apklausos rezultatas. Daugelis respondentų pasisakė už šiltąjį metų laiką.

2009-04-23 15:27

Audriau, dėl to, kad globalizuoti tai būtų sunku, tai ir sutinku ir ne. Šypsena

Jei idėja pasirodytų priimtina daugeliui, tai žmonės ją patys pasigautų. Yra daug tokių pavyzdžių pasaulyje. Šviežiausias - aplinkos tvarkymo diena, kurią pirmieji inicijavo estai, prieš 3 metus, berods. Pernai prisijungė Lietuva ir Latvija. Šiemet dar Rusija ir Lenkija.

Kažkas pirmasis Vengrijoje vieno tilto per upę turėklus nukabinėjo spinelėmis. http://www.zemaiciolaikrastis.lt/article/articleview/920/1/155/   Dabar jų galima pamatyti ir Letuvoj (Vilniuj, Klaipėdoj), ir kitų šalių mietuose.

2000-aisiais Niujorke mačiau karvių paradą Šypsena  http://www.jraskin.com/nycpics-cowparade2000.htm  Kiek žinau, vėliau tos karvės apkeliavo puse pasaulio Šypsena

Ir dar yra daug pavyzdžių Šypsena

BET...! Jei idėja iš principo neįdomi ir nepriimtina, tai ją primesti nei Lietuvoj, nei kitur yra apskritai NEĮMANOMA Šypsena

Neegzistuojantis vartotojas
Neegzistuojantis vartotojas
2009-04-23 17:26

as irgi uz geguzes men.nes buvo ir paskutinis skambutis geguze.o gal kad man graziausias menuo is visu arba...todel kad ta men mano gimtadienis.pas mus ir klasej net keliu gimtadieniai geguze.

2009-04-23 17:27

Hm...  O jei kieno nors gimtadienis rugsėjį? Šypsena

2009-04-23 18:55

Šiais metai gegužę nebespėsim. Arba laukiam kitų, arba darom rugsėjo 5d.

2009-04-23 19:07

Gana idomi idėja    Man,rodos, apskritai jau pagirtina, kad pačių valia inicijuojama susiorganizuoti klasės susitikimą, toliau bendrauti su buvusiais klasiokais ir tikrai, kaip jau minėjau, idomi mintis, jog būtų, kad ir čia, klasėj.lt, surasta ta tinkamiausia diena kada siūloma tai padaryti. Tarsi atkrenta viena organizacinė problema - datos suradimas  Visi kiti organizaciniai klausimai ir problemos neišvengiamos...Beto įžvelgiu dar ir tokį šios idėjos pliusą, jog jau iš anksto gali planuoti savo veiklą taip, jog artėjančiam gegužės mėnesio klasės susitikimo vakarėliui, išvykai ar pan. atrastum laiko.  

2009-04-23 22:40

As uz rugsejo menesi 

2009-04-24 10:44

Rugsejis ir tik Rugsejis. Taciau pirmas rugsejo savaitgalis netinka. Paaiskinsiu kodel:

Nejaunejame ir is to seka, kai kurie jau ne tik dukru, bet ir vaiku turi. Kai kurie dar tures Šypsena Tai automatiskai reiskia, kad rugsejo pradzioj niekas nebus atostogose ir gales dalyvaut susitikimuose. Pirmas rugsejo savaitgalis netinka, nes gali ispulti rugsejo 1(ta diena kitokie rupesciai) ir del to Oficiali Klases Diena privalo buti paskelbtas Antras Rugsejo Savaitgalis (visas savaitgalis kaip viena diena) Šypsena

O del geguzes ir bet kurio vasaros menesio - tikrai maziau zmoniu dalyvautu, nes daugiau atostogose, pasiruosimuose egzaminams ir panasiai <-- cia bendru atveju, neziurekite "siaurai" Šypsena

Argumentas apie finansine puse, kad "sunku po vasaros" negroja, jei sitaip galvot, tai padarius susitikima Geguze, nebebus uz ka atostogaut vasara ? Šypsena

2009-04-24 11:44

Auguti, as ir nesakau, kad ideja bloga  Teigiamos iniciatyvos tikrai sveikintinos! Kazkam stukteli mintis, jis ta ideja pasidalina su kitais, suranda bendraminciu ir reikala stumia toliau  Svarbu, kad uztektu entuziazmo ir palaikymo  Tik nezinia ar butent si ideja prigis, juolab, prisirisant prie konkrecios datos. Jos nustatymas organizaciniu problemu tikrai neisspres  Kaip kazkas ir rase, gali tikrai atsirasti ir laisvo ploto problema. Labai abejoju ir ar del konkrecios datos nustatymo, susirinktu daugiau klasioku. Ar miegame daugiau per, pvz., tarptautine miego diena?  Juolab, kad tai taptu lyg ir prievole susimatyti ne tada, kai nori, o tada, kai kazkas brukstelejo piestuku kalendoriuje  O dazni susitikimai, su laiku, ima ir issikvepia... Juolab, pagalvojus apie eiline masovke Vingio parke...

2009-04-24 12:29

 As manau, kad geguze geriau. Rugsejis... nebent paskutinis rugsejo savaitgali. Pirmaisiais gi bulviaksis buna Kvatotis

2009-04-24 12:31

O mes darėm tarp kalėdų ir naujų metų. Labai patogus laikas, nes daugumai atostogos, plius grįžę iš visokių Anglijų, visi šventinėmis nuotiakomis gyvena.

2009-04-24 16:33

Na man taip pat patiktu labiausiai pirmas rugsejo savaitgalis. Ir oras dar normalus ir siaip kaiptik metas butu ir mokykla prisiminti, nes juk rugseji einama i mokykla Šypsena daug nostalgisku prisiminimu sukelia : )

2009-04-24 17:38

Audriau, aš nepagalvojau, kad tu kritikuoji idėja Šypsena 

Bet, vėl palygnsiu tokią dieną, su Mamos diena. Ar mamos aplankomos ir sveikinamos vienodai visus sekmadienius, ar vis tik daugiau per Mamos dieną? Šypsena

Dėl laisvo ploto problemos aš jau rašiau, kad tai labai mažai tikėtina. O prievolės čia tikrai neturėtų būti. Juk galima susitikinėti su draugais kada tik nori, nors ir kas mėnesį Šypsena

Dėl gegužės, tai tokiu atveju, tik kitiems metams Šypsena  Šiais, jau nebespėjam. Be to, čia dar yra kita tokios iniciatyvos reikšmė, kurią, galbūt geriau, įvardinsiu atskirai.

Andriau, rugsėjo 1 d. užsiėmę su vaikais bus labai nedidelė dalis žmonių ir tik retais atvejais, kai ta dieną būna šeštadienį. Jei matematiškai paskaičiuotume, kokia dalis ir kaip dažnai susidurs su tokia problema, tai gautume labai mažą skaičių.

2009-04-24 17:59

mūsų susitikimas vyko birželio pradžioj,puikus buvo laikas.Buvo ANTANINĖS,o mūsų auklėtojas Antanas,mes jam nupynėm ąžuolo lapų vainiką,oi kaip buvo šaunu...

2009-04-25 20:18

Rugsėjį vaikai pradeda eiti į mokyklą, nauji tvarkaraščiai ir t.t. Kai kas derlių nuiminėja. Geriau gegužį, ką mes šiemet ir darysime. Įdegti prieš susitikimą nebūtina, ir taip tikiuosi būti atpažinta.

Iš viso įrašų: 31
 
 
 
 
 
 

Roku skardziai!!!!..

Patiko nuotrauka? Įvertink!

Reklama Sukurk savo
Reklama

El. paštas: [email protected]

Kita Informacija: [email protected]

All Media Digital
AMDigital logotipas
Ši svetainė talpinama