Stefos Kazdailienės dienoraštis

Stefa Kazdailiene Stefos Kazdailienės dienoraštis ...Ko vertas žmogus, jei...???

Patinka šis dienoraštis?

Užsiregistruok Klase.lt ir galėsi komentuoti bei gauti pranešimus apie naujus jo įrašus ar rašyti savo dienoraštį!

...Ko vertas žmogus, jei...???

2013-08-15 11:35, įrašas peržiūrėtas: 2468

     Kas nežino, kas yra pasaulis, tas nežino, kur jis gyvena; kas nežino, kam yra gimęs, nežino nei kas yra jis pats, nei kas yra pasaulis... Kas nežino vieno iš tų dviejų dalykų, tas negalės pasakyti, kam jis yra gimęs... Ko vertas žmogus, siekiantis pagyrimo arba bijantis priekaištų žmonių, kurie patys nežino nei kur gyvena, nei kas jie yra?                                                                                               

                                                                     Markas Aurelijus  

2013-08-18 16:49

Stefa Kazdailiene Šiandien 13:11 rašė:

   Jūs kažkaip globaliai kalbat... Na, sakykim, mama pirma pamaitins savo vaikutį, o paskui pati pavalgys...Ji antram plane, o gal už visų planų, nes nebeliko ko valgyt... Gaisrininkas nepaiso savo gyvybės - puola gelbėt kito gyvybę...Daug kas atsisako kažko dėl kitų, kitų labui.

Mama pirma pamaitins savo vaikuti, nes pirmoje eileje jos mele tam vaikuciuj... netures tos savo meiles, pavalgys (ar isgers...) pati. Pavyzdaziu uztenka... Gaisrininkas atlieka savo pareigas, dirba savo darba...

2013-08-18 19:41

Idomi diskusija. Ir tobulejam daznai tikedamiesi tu paciu geru vertinimu ar baimes. Sutinku, kad kasdien tobulejame, bet sunkumas daugeliui tobulejima gerokai paspartina. Kai kurie, aisku, atvirksciai - degraduoja

2013-08-18 19:53

Kažkaip nesusimąstydavau apie gyvenimo tobulumą. Pati sąvoka - man nesuprantama, nes nuolat kintanti. Tai, kas anksčiau atrodė tobula, dabar - gali būti tiesiog kvaila... Kvatotis. Ir pati jaučiuosi siaubingai netobula...Yra tiek daug dalykų, kuriuos norėčiau mokėti ar daryti, tačiau neturiu gabumų arba galimybių. Juokinga, kai "tobulumais" vertinama ir žmonių išvaizda. Įdėtų dabar rubensiškų formų "tobulybę" į populiaraus žurnalo viršelį... užjuoktų negyvai. Kvatotis

2013-08-18 20:02

Romualdas Lietuvis Šiandien 16:49 rašė:

 

Stefa Kazdailiene Šiandien 13:11 rašė:

   Jūs kažkaip globaliai kalbat... Na, sakykim, mama pirma pamaitins savo vaikutį, o paskui pati pavalgys...Ji antram plane, o gal už visų planų, nes nebeliko ko valgyt... Gaisrininkas nepaiso savo gyvybės - puola gelbėt kito gyvybę...Daug kas atsisako kažko dėl kitų, kitų labui.

Mama pirma pamaitins savo vaikuti, nes pirmoje eileje jos mele tam vaikuciuj... netures tos savo meiles, pavalgys (ar isgers...) pati. Pavyzdaziu uztenka... Gaisrininkas atlieka savo pareigas, dirba savo darba...

 

       Taip, yra tokių atvejų visur... Jos pamiršo, dėl ko gyvena, pamiršo savo tiesioginę misiją - motinystę... 

2013-08-18 20:17

Edita R Šiandien 19:53 rašė:

Kažkaip nesusimąstydavau apie gyvenimo tobulumą. Pati sąvoka - man nesuprantama, nes nuolat kintanti. Tai, kas anksčiau atrodė tobula, dabar - gali būti tiesiog kvaila... Kvatotis. Ir pati jaučiuosi siaubingai netobula...Yra tiek daug dalykų, kuriuos norėčiau mokėti ar daryti, tačiau neturiu gabumų arba galimybių. Juokinga, kai "tobulumais" vertinama ir žmonių išvaizda. Įdėtų dabar rubensiškų formų "tobulybę" į populiaraus žurnalo viršelį... užjuoktų negyvai. Kvatotis

    Taip. Viduramžiais buvo gražu prie skrybėlės prisisegti bulvės žiedą... Bet ar tai buvo tobulėjimas?Nemanau...

2013-08-18 20:34

Besitobulindami žmonės prisigalvoja visokių mandrysčių, kurių aš tobulumu tikrai nepavadinčiau. Pvz. - molekulinė virtuvė. "Vienas geriausių restoranų, siūlančių paskanauti molekulinės virtuvės patiekalų, įsikūręs Barselonoje (Ispanija). Šio restorano virtuvės virtuozo Ferrano Adria gaminami patiekalai sulaukia didžiulio populiarumo –„El Bulli“ atviras būna tik balandžio–rugsėjo mėnesiais, o vietas užsisakyti jame reikia spalį, iškart pasibaigus sezonui. Tik lankydamiesi šiame restorane geriau neklauskite, iš ko pagamintas patiekalas – išgirsite atsakymą: „truputis oro ir truputis nieko“."

Daugiau čia:

http://www.sveikaszmogus.lt/Top_102-2018-Molekuline_virtuve_%E2%80%93_ateities_maistas

Dar vienas "tobulumas" - bandymas kaip galima tobuliau auginti vaikus. Pradedant kūdikių maitinimu , baigiant "tobuliausiom" ugdymo programom. "Iš didelio rašto išeina iš krašto" - pasakytų mano močiutė. Šypsena

2013-08-18 20:35

Stefa Kazdailiene Šiandien 20:02 rašė:

 

Romualdas Lietuvis Šiandien 16:49 rašė:

 

Stefa Kazdailiene Šiandien 13:11 rašė:

   Jūs kažkaip globaliai kalbat... Na, sakykim, mama pirma pamaitins savo vaikutį, o paskui pati pavalgys...Ji antram plane, o gal už visų planų, nes nebeliko ko valgyt... Gaisrininkas nepaiso savo gyvybės - puola gelbėt kito gyvybę...Daug kas atsisako kažko dėl kitų, kitų labui.

Mama pirma pamaitins savo vaikuti, nes pirmoje eileje jos mele tam vaikuciuj... netures tos savo meiles, pavalgys (ar isgers...) pati. Pavyzdaziu uztenka... Gaisrininkas atlieka savo pareigas, dirba savo darba...

 

       Taip, yra tokių atvejų visur... Jos pamiršo, dėl ko gyvena, pamiršo savo tiesioginę misiją - motinystę... 

 

Deja... mums nelemta zinoti ju tiesiogines misijos... gal but jos nieko ir nepamirso... savoje misijoje nesusigaudyt... kur ten dar apie svetimas...

2013-08-18 21:31

Ir aš tiek suprantu, kad esu žmogus, kad pragyvensiu gyvenimą, bet va su tom misijom ir sunkiau. Kaip čia pragyvent tą gyvenimą, kad jo pabaigoje būtum užtikrintas, kad GYVENAI?

2013-08-18 22:26

O tai kaip, Linut, vaikai, anūkai...? Ar tai nepakankamas "palikimas" savo gyvenimui užantspauduoti?

2013-08-18 22:28

 Idomi diskusija. Ir tobulejam daznai tikedamiesi tu paciu geru vertinimu ar baimes

*

Na, as nesutinku, kad tai tobulejimas, jei tik ivertinimo laukiame ar bijome. Tiesa, fizine prastme- taip. Nes is noro buti pagirtais darome geriau...Taciau dvasine prasme - ne. Nes tai isskaiciavimas. Kaip sako altruistas, tik is meiles darydami ka, esame nesavanaudziai...

2013-08-18 22:28

Lina Sakalauskienė Šiandien 21:31 rašė:

Ir aš tiek suprantu, kad esu žmogus, kad pragyvensiu gyvenimą, bet va su tom misijom ir sunkiau. Kaip čia pragyvent tą gyvenimą, kad jo pabaigoje būtum užtikrintas, kad GYVENAI?

Labas Linut Nekvarsink sau galvos su tom misijom... Gyvenai, gyveni ir gyvensi, tai Tavo misija... kiekvienas savo gyvenime atlieka savo misija, buk rami... vieni pasaly gelbeja, kiti zeme aria... kazkas vaika maitina, kitas desra po kaldra kapoja, kikvienas atlieka savo misija... BALANSAS... nebutu blogio, nezinotume kaip atrodo geris, nebutu gerio, nezinotume koks blogio pavidalas...

2013-08-18 22:31

Romualdas rase:

"Zmogus save niekada nestato i antra plana, jo "as" visada pirmaeilis, net tuo atveju kai visus savo veiklos rezultatus aukoja kitiems, ir nesvarbu samoningai tai ar ne... tiesiog zmogus megsta pamaloninti save mintim, kad gyvena del kitu, bet tai tik jo vizija..."

Romuladai, tik pagal save sprendi.Ir pasisakai uz visus.O gal tu tu zmoniu visai nepazisti? Kiap gali tai neigti? Geriausia, lengviausia viska nuneigti. Tada ramu

2013-08-18 22:34

  Stefa rase:

"Jūs kažkaip globaliai kalbat... Na, sakykim, mama pirma pamaitins savo vaikutį, o paskui pati pavalgys...Ji antram plane, o gal už visų planų, nes nebeliko ko valgyt... Gaisrininkas nepaiso savo gyvybės - puola gelbėt kito gyvybę...Daug kas atsisako kažko dėl kitų, kitų labui."
*
Kad mama aukojasi del vaiko cia i tas taisykles neieina- vaikas jos kraujas. jos viskas.Tai jos dalis, jos dalele. Gera daryti vaikui, tai tas pats kaip daryti sau. 
.
O va, kad gaisrininkas uakojais del kitu...Taip, darbas, bet kodel jis toki darba issirinko? Zinojo kur eina. Polinkis i altruizma arba savirealizacija tokiu budu. 
2013-08-18 22:45

Japone Kl Šiandien 22:31 rašė:

Romualdas rase:

"Zmogus save niekada nestato i antra plana, jo "as" visada pirmaeilis, net tuo atveju kai visus savo veiklos rezultatus aukoja kitiems, ir nesvarbu samoningai tai ar ne... tiesiog zmogus megsta pamaloninti save mintim, kad gyvena del kitu, bet tai tik jo vizija..."

Romuladai, tik pagal save sprendi.Ir pasisakai uz visus.O gal tu tu zmoniu visai nepazisti? Kiap gali tai neigti? Geriausia, lengviausia viska nuneigti. Tada ramu

Visu pirma as uz visus nekalbu, tik uz save... tai ka rasau ne mano sugalvota... Antra - kiek kartu teko kalbeti su volontieriais hospisuose? su vienuoliais? su filantropais?

2013-08-18 22:46

 

Japone Kl                     Šiandien 22:31                 rašė:                

Romualdas rase:

"Zmogus save niekada nestato i antra plana, jo "as" visada pirmaeilis, net tuo atveju kai visus savo veiklos rezultatus aukoja kitiems, ir nesvarbu samoningai tai ar ne... tiesiog zmogus megsta pamaloninti save mintim, kad gyvena del kitu, bet tai tik jo vizija..."

Romuladai, tik pagal save sprendi.Ir pasisakai uz visus.O gal tu tu zmoniu visai nepazisti? Kiap gali tai neigti? Geriausia, lengviausia viska nuneigti. Tada ramu                   

Daug tiesos Romualdo žodžiuose, Japone. Šypsena Daug ko neprisipažįstame bijodami būti nepopuliarūs. Beje, Dievo žodis skelbia - "mylėk kitus, kaip save patį...", tad nematau nieko smerktino  savimeilėje. O meilė kitam - tai ne kas kita, kaip savo ego įprasminimas. Tai puikus jausmas, gera mylėti, gera būti mylimam... juk ir mylime tikėdamiesi būti mylimi. Tai ne išskaičiavimas, o gamtos duotas  jausmas (emocija), kuris nukreiptas į giminės pratęsimą/augimą, t.y. - evoliuciją.

2013-08-18 22:50

 Romuladai, is kur esate tikras, kad neteko...?Kalbat vistik tik uz save

2013-08-18 22:52

Visai sutinku Edita... Zmogus kuris nemyli saves, myleti kito negali...

2013-08-18 22:56

Japone Kl Šiandien 22:50 rašė:

 Romuladai, is kur esate tikras, kad neteko...?Kalbat vistik tik uz save

Ar as tvirtinau , kad neteko? Nepastebejau... Tik paklausiau ar teko... Nereikia taip jaudintis...

2013-08-18 23:00

 Zmogus turi buti saves centras. Jei nebus, negales buti del kitu. Bet dalis zmoniu, darydami gera sau, tik sau ir siekia naudos, yra nesaziningas kitiems(na, sakykim, kazka nesaziningai parduoda). Bet gali ir sau buti geras, bet kartu ir kitam saziningai kazka daryti, kad viskas butu teisinga. Neimanoma atsisakyti saves ir gyventi tik del kitu. Vistiek turi pavalgyti, turi apsirengti, kitaip neigyvensi. Todel ir sakoma, mylek kita kaip pats save, Edita . As nesakiau, kad save nereikia myleti. 

Bet tikrai yra altruistisku zmoniu, kurie kazka daro be isskaiciavimo. Jei jums neteko ju pazinti, nesakykit, kad ju nera...Taciau tai nereiskia, kad jie vaiksto basi ir alkani ar kokie nepailseje...Laika, kuri jie galetu praleisti sau, atiduoda kitiems...

2013-08-18 23:00

 Romualdai, pats klausimas daug ka isdave 

Iš viso įrašų: 110
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Norvegija

Patiko nuotrauka? Įvertink!

Reklama Sukurk savo
Reklama

El. paštas: [email protected]

Kita Informacija: [email protected]

All Media Digital
AMDigital logotipas
Ši svetainė talpinama