Stefos Kazdailienės dienoraštis

Patinka šis dienoraštis?

Užsiregistruok Klase.lt ir galėsi komentuoti bei gauti pranešimus apie naujus jo įrašus ar rašyti savo dienoraštį!

Ar teisus Heraklitas?

2013-09-26 09:33, įrašas peržiūrėtas: 2328

Žvėrys, gyvendami su mumis, tampa naminiais, o žmonės, bendraudami tarpusavyje, tampa laukiniais.                       

                                                                                                                     Heraklitas

2013-10-01 17:45

Japone Kl Šiandien 13:26 rašė:

 Nezinau, ka Romualdai tiksliai turejai galvoje, parasei apstrakciai. As jauciu kokio nuosirdumo noreciau, ir remiuosi tik savo jausmais. Mitams cia vietos nera. Esu tik as ir tie zmones...tiesiogiai.

Negalvokit , kad kimbu... bet, neskaitant kitu mitu, tas pats nuosirdumas - mitas... Sutinku su Edita - "buk savimi..." ir nereikes jokiu -umu, -imu ir t.t.  Jau keleta kartu klausiu - kas tas nuosirdumas ir kam jis? Atsakymo taip ir negaunu, nors teigiate kad zinote ir jauciate... As nezinau, nesuprantu ir nejauciu, tai tiesiai ir sakau tai... Dar kas neaisku, sakote - "remiuosi tik savo jausmais"... Reikia suprast, kad jokie kiti faktoriai Jums neitakoja, bent jau jausmai kitu zmoniu, artimu ir nelabai... Atleiskit, bet nepatikesiu... tai neimanoma, o ir mazu maziausia kenksminga... Jausmai is vis blogas patarejas...  Jie nurodo vektoriu, bet niekada nepriims teisingo sprendimo... Jausmai be proto - tuscias ir nereikalingas dalykas... Protas be jausmu - pavojingas dalykas... Tai mano nuomone, ir irodymu, kad yra kitaip, kol kas neradau...

2013-10-01 17:51

 Ir niekada nesusikalbesime, nes vienas daugiau jausmingas, o kitas maziau. As nebeginsiu savo puses, nes tai beprasmiska. Suprantu ir sutinku tik, kad yra kitokiu zmoniu. Ir nieko cia nepakeisi. Visada esu savimi. O tiems, kam neidomi...jie manes ir taip nemato, nesupranta, nesupras. 

2013-10-01 17:57

Romualdas Lietuvis Šiandien 17:45 rašė:

 

 
Negalvokit , kad kimbu... bet, neskaitant kitu mitu, tas pats nuosirdumas - mitas... Sutinku su Edita - "buk savimi..." ir nereikes jokiu -umu, -imu ir t.t.  Jau keleta kartu klausiu - kas tas nuosirdumas ir kam jis? Atsakymo taip ir negaunu, nors teigiate kad zinote ir jauciate... As nezinau, nesuprantu ir nejauciu, tai tiesiai ir sakau tai... Dar kas neaisku, sakote - "remiuosi tik savo jausmais"... Reikia suprast, kad jokie kiti faktoriai Jums neitakoja, bent jau jausmai kitu zmoniu, artimu ir nelabai... Atleiskit, bet nepatikesiu... tai neimanoma, o ir mazu maziausia kenksminga... Jausmai is vis blogas patarejas...  Jie nurodo vektoriu, bet niekada nepriims teisingo sprendimo... Jausmai be proto - tuscias ir nereikalingas dalykas... Protas be jausmu - pavojingas dalykas... Tai mano nuomone, ir irodymu, kad yra kitaip, kol kas neradau...

 

O ar yra irodymu, kad yra ne kitaip, o taip, kaip sakote? Juk irgi remiates tik savo patirtimi ir kazkokiu daiktiniu irodymu pateikti sudetinga, tai nereikia tokiu ir is kitu tiketis

2013-10-01 18:25

Rasa P Šiandien 17:57 rašė:

 

Romualdas Lietuvis Šiandien 17:45 rašė:

 

 
Negalvokit , kad kimbu... bet, neskaitant kitu mitu, tas pats nuosirdumas - mitas... Sutinku su Edita - "buk savimi..." ir nereikes jokiu -umu, -imu ir t.t.  Jau keleta kartu klausiu - kas tas nuosirdumas ir kam jis? Atsakymo taip ir negaunu, nors teigiate kad zinote ir jauciate... As nezinau, nesuprantu ir nejauciu, tai tiesiai ir sakau tai... Dar kas neaisku, sakote - "remiuosi tik savo jausmais"... Reikia suprast, kad jokie kiti faktoriai Jums neitakoja, bent jau jausmai kitu zmoniu, artimu ir nelabai... Atleiskit, bet nepatikesiu... tai neimanoma, o ir mazu maziausia kenksminga... Jausmai is vis blogas patarejas...  Jie nurodo vektoriu, bet niekada nepriims teisingo sprendimo... Jausmai be proto - tuscias ir nereikalingas dalykas... Protas be jausmu - pavojingas dalykas... Tai mano nuomone, ir irodymu, kad yra kitaip, kol kas neradau...

 

O ar yra irodymu, kad yra ne kitaip, o taip, kaip sakote? Juk irgi remiates tik savo patirtimi ir kazkokiu daiktiniu irodymu pateikti sudetinga, tai nereikia tokiu ir is kitu tiketis

 

Rasa, tai as ir noriu issiaiskinti... Gal ir yra kitaip? Bet nieks nenori paaiskinti... Japone parase - "as nebeginsiu... yra jausmingi yra ne" Nereikia gint, nes nieks nepuola...  Bet tai ne atsakymas, nepriestarauju ir sutinku kad visi zmones skirtingi. As uzduodu konkretu klausima, o vietoj atsakymo, tarp eiluciu skamba - " as ant tiek jausmingas, kad tau to  nesuprast..." Gal but, bet jeigu zinai is tikruju, kodel neatsakyt? Man tai primena toki pvz. - Jeigu paklausti zmogaus varda ir isgirsti atsakyma - "Mano vardas perdaug izymus, kad ji viesinciau"... Is kitos puses, pagal apibendrinta nuosirdumo teorija, toki atsakyma galeciau laikyti nenuosirdumu...  Tada kyla jau kitas klausimas - Kas tai? Nenuosirdumas ar Nezinia? Paprasciausias klausimo ignoravimas is kart virsta srautu kitu klausymu ir nesusipratimu... Parasiau tai kaip pavyzdi - kas kenkia normaliam bendravimui... Jeigu buciau truputi kvailesnis tai ir pagalvociau - "Kokia Japone nenuosirdi..." taip ir nesuprates, teisingai pavadinau ar ne...

2013-10-01 18:29

Dar pamirsau -  as neprasau jokiu irodymu, man idomu kaip kas supranta... Todel ir prasiau nerasyti apibrezimu is neto ar knygu... Ten irgi pilna abrakadabros

2013-10-01 18:52

Nesakymas vardo yra tiesiog nepasitikejimas

O jei pats nepateikiat irodymu, tai ir kiti to nedaro, plius dar kitu zmoniu irodymus sukirtikuojate ir vadinate mitais, o sakote, kad norite zinoti, kaip kiti tai supranta. Tokiu budu vargu bau, ar suzinosite As nuosirdziai nepasitikiu zmonemis, kurie is kitu reikalauja to, ko nedaro patys. Pati tikriausiai darau taip pat, tik nelabai saves matau, todel ir kitais del to nepasitikiu Man Jusu nuomone daznai buna artima, tik gal nelabai artimas jos isdestymas. Bet cia jau mano problemos

2013-10-01 19:48

 

Rasa P Šiandien 18:52 rašė:

Nesakymas vardo yra tiesiog nepasitikejimas

O jei pats nepateikiat irodymu, tai ir kiti to nedaro, plius dar kitu zmoniu irodymus sukirtikuojate ir vadinate mitais, o sakote, kad norite zinoti, kaip kiti tai supranta. Tokiu budu vargu bau, ar suzinosite As nuosirdziai nepasitikiu zmonemis, kurie is kitu reikalauja to, ko nedaro patys. Pati tikriausiai darau taip pat, tik nelabai saves matau, todel ir kitais del to nepasitikiu Man Jusu nuomone daznai buna artima, tik gal nelabai artimas jos isdestymas. Bet cia jau mano problemos

Rasa, tada paaiskinkit, kaip galeciau pateikti irodymus, jeigu parasiau, kad nezinau ir nesuprantu kas tas nuosirdumas… Ar imanoma irodyti tai ko nezinai? Tarp kitko, ne vienam sakiny nereikalavau jokiu irodymu, paprasiau paaiskinti kaip suprantamas ir jauciamas tas nuosirdumas, juk zmogus sako, kad zino ir jaucia… Nematau tame jokios agresijos… Sukritikuoti gal ir pabandyciau, bet nebuvo ko kritikuoti, nes i klausima nebuvo atsakyta o ir sunku kritikuoti tai ko pats nesuvoki… Mitu dienorasciuose esa nemaza, nors pavartojau si zodi atrodo pirma karta, tiesa zalia arbata pavadinau mitu, bet ten as ramus, galim pasiskaldyt…… Yra mitu pries kuriuos galeciau stoveti kaip uola ir ten neisvengti aistru… Del nuosirdumo… kol kas mitas… pats nieko pasakyt negaliu, kas nors kitas taip pat pasakyt negali…Vat ir Jus paraset – “as nuosirdziai nepasitikiu…” , as arba pasitikiu arba ne, be jokiu nuosirdziu… Jeigu yra (padarysim prielaida) “nuosirdus nepasitikejimas”, reiskia yra “nenuosirdus nepasitikejimas”. Kuo jie skiriasi tarpusavy ir kartu skiriasi nuo, tiesiog nepasitikejimo? Gal but tai mano yda, bet stengiuosi nesinaudoti zodziais, kuriu esmes nesuprantu… Todel ir klausimus uzduodu… as nejauciu itampos jeigu kazko nezinau ar nesuprantu…

 

2013-10-01 20:02

Puikiai pasakyta! Dabar supratau Jūsų poziciją.

Vikingas kažkada rašė dienoraštį apie melą ir teigė, kad melas yra melas ir nėra jokių jo rūšių. Man yra melo rūšys, kaip ir viso kito. Aš arba truputi nepasitikiu, arba labai, arba visiškai arba vidutiniškai. man nėra tik juoda ir balta. Tai tuos atspalvius galiu pavadinti nuoširdžiais, taikiais, agresyviais, įkyriais ir dar šimtu būdvardžių. Čia, matyt, kažkas panašaus į balso diapazoną - vienu siauras, jie arba arba per visas oktavas ir dar plačiau O šiose srityse kol kas dar nesutarė niekas ir nenustatė etalono, kaip ką vadinti.

Lotyniškai nuoširdus yra "sincera", pažodžiui išvertus - be vaško. Tai, jei kalbam be vaško - esam nuoširdūs

2013-10-01 20:46

Man regis, kad nuoširdus žmogus gali būt pavadintas ir kitaip, pvz. tiesmukiškas žmogus, tas, kuris sako ,,nevyniodamas į vatą,, Gal čia tas pats kalbėjimas ,,be vaško,, Nuoširdumas ir jausmingumas tikrai kažkiek susiję. Išsivaizduoju taip: moteris pasiguodė, kad eidama į balių nikstelėjo koją. Draugės aikteli, kad labai gaila, jog taip atsitiko, bet viena tai sako iš mandagumo, nors jai visai vienodai, kita tikrai sugeba įsijaust į draugės nelaimę ir jai nuoširdžiai gaila, kad draugė negalės pasilinksmint šokdama. Tas pats daugeliu atveju, vieni sako standartines frazes, tai kas priimta sakyt įvairiais atvejais, kiti sako tai, ką jaučia ir galvoja. Nuoširdumas reikalingas, nes tokiais žmonėmis galima pasitikėt. Tik nėra absoliučiai nuoširdžių, ar absoliučiai nenuoširdžių žmonių. Tas pats žmogus vienu atveju gali pasielgt ir pasakyt labai nuoširdžiai, gal tinka žodis atvirai,  o kitu atveju  - ne. Neieškau apibrėžimų internete ir jau kelintą kart pastebiu, kad sunkiai sekasi paaiškint kai kurių lietuviškų žodžių prasmę, nes kiekvienam ji kitokia.

2013-10-01 23:17

 Tikrai siaubas, Romualdai. Jau visai rankos man nusviro. Gi, aiskinau visa laika iki to, kol apie mita parasei. O visiskai nesupratai. Liudna ir tiek. Nutariau isvis nebesiaiskinti. Na, jei zmogus nesupranta manes... Musu skirtingi supratimai. Stai is kur gaunasi nesusipratimai. Nebeaiskinu ne is nenuosirdumo, bet visia kvaila cia nepasirodyciau apsinuoginus. Vistike tai nieko nepakeis, jei iki siol dar neaisku.

2013-10-01 23:27

 Pabandysiu dar karta abstrakciai. Nuosirdus, kai sako viska "nuo sirdies" . Jei esi paklaustas, ar skauda, sakai tiesa, jei esi paklaustas, ar esi isimylejes, pasakai tiesa, jei esi kazko klausiamas, pasakai tai, kas is tikro ant sirdies. Ir jei matai, kad kitas negerai atrodo, nuosirdziai pasakai: "pasisukuok plaukus, nes esi pasisiauses". Jei drauge kazko nemato ir jai tai netinka(ne vien del skonio)ar tai veda i beda, pasakai nuosirdziai, drauge, tu pavojuje, uzuot kaip nors gyvatiskai atbulai suokiama. Bet yra tokiu zmoniu, kurie sako, kad jei matai, o taves nepraso kad ir to nuosirdaus patarimo, tai reiskia, jau esi ikyrus, nes bandai kistis ne i savo reikalus. Man toks traktavimas jau nenuosirdus. Nes tas patareja sako "nuo sirdies" ir yra savimi, o ne apsimeteli rupintojeli vaidina.

As nemoku vien pievoje guleti ir i saule su akiniais nuo jos ziureti.

2013-10-01 23:29

 I nuosirduma telpa ir nepavydas ir sutramdytas pavydas, tiesa. Jis giminingas geriems dalykams: altruizmui. 

Jauciu, kad suprasta nebusiu.

2013-10-02 07:26

Japone Kl Vakar 23:27 rašė:

 Pabandysiu dar karta abstrakciai. Nuosirdus, kai sako viska "nuo sirdies" . Jei esi paklaustas, ar skauda, sakai tiesa, jei esi paklaustas, ar esi isimylejes, pasakai tiesa, jei esi kazko klausiamas, pasakai tai, kas is tikro ant sirdies. Ir jei matai, kad kitas negerai atrodo, nuosirdziai pasakai: "pasisukuok plaukus, nes esi pasisiauses". Jei drauge kazko nemato ir jai tai netinka(ne vien del skonio)ar tai veda i beda, pasakai nuosirdziai, drauge, tu pavojuje, uzuot kaip nors gyvatiskai atbulai suokiama. Bet yra tokiu zmoniu, kurie sako, kad jei matai, o taves nepraso kad ir to nuosirdaus patarimo, tai reiskia, jau esi ikyrus, nes bandai kistis ne i savo reikalus. Man toks traktavimas jau nenuosirdus. Nes tas patareja sako "nuo sirdies" ir yra savimi, o ne apsimeteli rupintojeli vaidina.

As nemoku vien pievoje guleti ir i saule su akiniais nuo jos ziureti.

Manau, pateikti pavyzdziai tikrai neirodo nuosirdumo placiaja prasme, nes tai gali buti tiesiog mandagumas ir ne visada jis turi buti nuosirdus. Sunku atskirti, kai zmogaus nepazisti. Jei pazisti tuomet jau zinai, kada jis nuosirdus, o kada ne Romualdas, matyt, visada kalba "be vasko", todel jam nuosirdumas yra naturalus dalykas kaip koks kvepavimas ar sirdies plakimas...

2013-10-02 09:27

 

Japone Kl                     Vakar 23:29                 rašė:                    

 I nuosirduma telpa ir nepavydas ir sutramdytas pavydas, tiesa. Jis giminingas geriems dalykams: altruizmui. 

Jauciu, kad suprasta nebusiu.

  Kas nori, tas tikrai supranta, Japone. Man keista, kad aplamai reikia įrodinėti, kas tas nuoširdumas. Tiesiog tokie  būkim. Pats Romualdas sako, kad vien protas, kurio nelydi jausmai, blogas dalykas. Ir dar. Dėl Heraklito posakio... Teisinga jo mintis, nes savo įvairiausiais poelgiais žmogus būna baisesnis ir už laukinius žvėris. Ar mažai faktų? Vaškas vašku, o žmonių bendravimas ne visada vertas vadintis žmogišku... Mėgstu poeziją, todėl pacituosiu :

   Ir krintantį, ir kylantį lydėk, širdie, ir verk,nutolstantį, nutylintį priglausdama savęsp, kaip Dievo prisipildanti gyvenimo svaigaus, ugnele, mano šildanti, Žmogau, Žmogau... ( J. Marcinkevičius) 

                     

2013-10-02 09:48

 Rasa, kvepia tuo, kad as cia nenuosirdziai aiskinau(pagal Tave). O jau Romualdas nuosirdziai. 

Butent ir pabreziu, kad nuosirdziai zmogui pasakai, kad jam kazkas gresia. Jei butum nenuosirdus, tai ir nesakytum. Nenoriu cia dar daugiau pavyzdziu galvoti. Vistiek matau, kad nesusikalbam. 

Sakiau, gi, kad esam skirtingi ir vistiek neverta aiskintis. Reiskia, teisingai sako Ivanauskaite, kad atsiverdamas tik tolsti nuo kitu. Ir teisingai sakoma, kad bendraujant, tik laukeji. Jau ir visai noras dingsta cia jusmis bendrauti. Kuo labiau atsiveri, tuo labiau esi itariamas nenuosirdziu. Matyt, reikia isvadas darytis ir kitos terpes ieskotis mintims reiksti. 

2013-10-02 10:31

Niekas nekaltina nieko nenuosirdumu ar dar kuo nors cia, tiesiog tokie paaikinimai nenuosirdiems zmonems nesuprtantami. Ne visi tokie nuosirdus, kaip Tu, ir ne visi tuos zodzius sako nuosirdziai, vieni is mandagumo, kiti is pareigos (jei tai nera tas pats). Tik tiek norejau pasakyti, o ne ka nors kuo nors apkaltinti.

Jei Romualdas nezino, kas yra nuosirdumas, vadinasi, jis nezino, kas yra ir nenuosirdumas (ka pats ir pasakojo). To nezino vaikai, kurie viska daro nuosirdziai.

As daugeliu atveju, ypac oficialioje aplinkoje, elgiuosi labiau mandagiai nei nuosirdiziai, t.y. uztepu siek tiek vasko Nors yra atveju, kai manes darbe klausia, kaip jauciuosi, atsakau visai nenuosirdziai, t.y. su storu vasko sluoksniu, nes nesakau, kad jauciuosi blogai, nors taip ir jausciausi ir dar vaidinu, kad jauciuosi gerai. Jei tikrai visai blogai jauciuosi, tai visai neinu i darba ir dirbu namie

2013-10-02 12:23

Užtenka mandagumo visame kame,nes nuoširdumas-"subtilus reikaliukas",su daug atspalvių...

Taip ir gaunasi iš vadinamų " nuoširdžių "pokalbių "nenuoširdūs "pykčiai....

Geriau būkite savimi,rašykite ką galvojate,nesvarbu,tai patiks kažkam ar nea...Tokiu atveju būsite nuoširdus bent jau sau pačiam...

2013-10-02 13:49

 

aldona K                     Šiandien 12:23                 rašė:                    

Užtenka mandagumo visame kame,nes nuoširdumas-"subtilus reikaliukas",su daug atspalvių...

Taip ir gaunasi iš vadinamų " nuoširdžių "pokalbių "nenuoširdūs "pykčiai....

Geriau būkite savimi,rašykite ką galvojate,nesvarbu,tai patiks kažkam ar nea...Tokiu atveju būsite nuoširdus bent jau sau pačiam...

                   

O taip nebūna, kad rašyt ar sakyt ką galvoji yra nemandagu?

2013-10-02 13:54

Aciu visiems, kas pabande kazka pasakyti apie nuosirduma… Taip, mes visi skirting, man tame ir yra zmonijos grozis… Nenoreciau sulaukti dienos, kada visi taptu vienodi-robotai… Nuomone apie nuosirduma paliksiu savo, ji man kol kas artimesne… Apibendrinant tai ka perskaiciau, pasakysiu – man suprantamas ir artimas Linutes teiginys apie tiesmukiskuma. Jeigu paimti kaip pvz. Linutes pasakojima apie moteri nikstelejuse koja, man suprantami veiksmai butu tokie : imi ant ranku, nesi iki artimiausio suolo, sodini, iskvieti taxi, vezi pas gydytoja(jeigu vyras)… jeigu moteris, viskas tas pats, tik “nesima” pakeiti pagalba nukulsnoti iki artimiausio suolo… visi “aikciojimai” ir “uzuojautos” nereikalingos, bent jau tuo momentu… veliau tai tikrai bus nereikalinga, nes visi prisimins tai su sypsena… As nesuprantu tu “nuosirdziu” aimanavimu, kamantinejimu ir viso kito… Ziurekit – zmogus papraso pagalbos… toliau (gana daznai ) prasideda kamantinejimas kas atsitiko, kodel atsitiko arba valandomis liejama uzuojauta, o po to mandagiai zmogus “pasiunciamas”… Nuosirdumo misija atlikta… Man tai yra nenormalu… Kertinis akmuo – reikalinga pagalba… Reakcija tik viena – Kuo galiu padeti? Jeigu galiu, padesiu. Visa kita neturi jokios reiksmes… aisku, jeigu tave praso… savaime aisku, kad pasiulyti pagalba ar paslauga, irgi yra normalu, bet tik ne “pirsti” ja. Aciu Rasai, ji daug maz suprato mane… as nieko nesuprantu apie nuosirdumas, nes nieko nezinau ir apie nenuosirduma… As stengiuosi nevartoti zodziu – “ nuo sirdies”… nes galiu teigti, kad viska darau “ ne nuo sirdies” ar “ nuo sirdies”, bet vienodai, sirdis niekaip neitakoja mano veiksmams… mano veiksmai man iprasti, kaip “nusprausti” …          Gal gavosi kiek "suglamzyta", bet manau suprantama...

2013-10-02 17:20

 Ir vistik zinai, Romualdai, kas yra nuosirdumas. Ir dar kaip. Kuo puikiausiai viska paaiskinai. Tai kam dar ir klausti? Bet kai aiskinau, tai vistiek kazkodel kitaip suprasta buvo ...nors tu ka. Zodziai skirtingi, supratimas kitas. Kalbam tarsi skirtingoms kalbomis. Arba yra dar kazkas...bangos kokios ar ka... *

Rasa, taip nenuosirdu yra sakyti zmogui, kad jis gerai atrodo, jei galvoji kitaip. Bet tai mandagu.Taciau jie nera sinonimai.

*

Aldna, pyktis yra nuosirdus, nes rodai, ka tikrai jauti. O neapsimeti gera/geru. Ka kai kurie deja daro .

 

Iš viso įrašų: 102
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2008.03.09 Johanes..

Patiko nuotrauka? Įvertink!

Reklama Sukurk savo
Reklama

El. paštas: [email protected]

Kita Informacija: [email protected]

All Media Digital
AMDigital logotipas
Ši svetainė talpinama