'babina" kibirksti praleido... 20 lt uz kop. diagnz. problemele rasta...
na kartais ir kompas ne viska parodo, o ir ka parodo tai gali paprasciausiai kieme nusistatyt. kad ir del babinos - išsukai žvakę ir pasižiūri yra kibirkštis ar ne. ir nekainuoja nė 20 lt. beje, ar ne kitur sita tema gvildenta buvo, atsimenu kazka lyg ir rasiau
savo jegom nejo pazet, zinau jei kibirsti leidzia gali ir tamsoj kapota atidares pamatyt
benzas 4lt< su naujais
Vairoju senukaPjero 2.5 diesiel turbo smagus ir patikimas visureigis.
Vairuoju Space Star 1,8 GDI... Eksploatuoja šią gražuolę 3 metus
Pliusai: važiuoklė neužmušama, gedimų beveik nebūna, variklis patikimas
Minusai: elektronika mėgsta „pokštauti”, skardos rūdija geometrine progresija, „jautri” benzino kokybei, brangios atsarginės dalys, „tradicinė” japoniška salono garso izoliaciaja, trūksta turbinos, mieste neekonomiška
vairuoju galnta senuka(96m) 1.8 esu labai laimingas gera masina ir dar turiu pajero(94)2,5 dizeliuka irgi zveris o ne dzipas malonu po laukus padukti
Lanceris vagon'as tas kur margas po Panevezi laksto...
Vairuoju Mitsubishi Galant 1997metų 2l benzinas (ryklys) 110 kw, variklis kaip bitė, važiuoklė dėvisi greitai,ypač tarukių antgaliai, turiu jau 3 metai, ir kuro sanaudos nemažos, bet išvaizda cool, greitai susidėvi ratų guoliai jei platesnes padangas uždedi
Pernai vasarą vairavau mamos Mitsubishi Pajero 3,2l dyzeliuką. Būna tik spust ant lenkimo... jis erelis sukriokia ir... rezultatas aiškus Sąnaudos savininkų akimis apie 10 litriukų. Aš pridėčiau dar kokius 5 papildomai
Bet nesiginčiju...svarbu rieda
Labai fainas džipukas.
Aš vis dar vairuoju 2008 m. rupjūčio mitsubishi colt. 3 meteliai tuoj sukakos. Bet dar ilgai nepaliks tos nuostalgijos kai važinėjau su 20 metų senumo mašina... o tai buvo laikai.. tai koks gazo trosas nutrūkdavo ar antifrizas ant kilimėlio po kojom išsiliedavo... O dabar atidarei kapotą, pripylei skysčio langams valyti ir uždarei. Gali važiuot. Tiesa, prie to labai greit priprantama.
5,5-6,8 l/100km vidutiniškai mieste - džiugina mane. Po 3 metų taip pat supratau, kad 95 a/g ir 1,3 variklio pilnai užtenka ne tik aplenkti kelių erelius, bet ir lenvai suvaldyti keblią situaciją kelyje. 5 durų mitsubishi colt - trumpa universalo versija. Pastatyti ją mašinų prigrūstoje aikštelėje vietos visada atsiras. Elektronikos ne per daugiausiai, todėl ir gedimo nei vieno. Tfu tfu tfu...
Na, žinoma, trumposios lempos perdega vieną kart metuose ir priežąstis, turbūt, turėtų būti tikrai ne viena: gal prastos lempos, gal duobėtas kelias, o gal ir galiojimo terminas, kaip remontininkai sako..
Ir keli stebuklai: prieš gerus metus tokį pat stovintį koltą kelyje "paslydusi" kita mašina jį sumalė. Rezultatas buvo toks: išmuštas galinis ratų balkis, atlenktos durų skardos, sudaužyti stiklai, sulankstyti lietiakai, sprogusios padangos, atsikabinusi (tuomet buvusio pilno) benzino bako pagr. latakas ir t.t. Kadangi mašinos parduoti tuo metu neapsimokėjo, draudimas turėjo padengti bet kokį mašinos remontą. Po nepilnų metų (tiek ilgai vyksta naujų mašinų remontas) mašiną atidavė. Mačiau aš ją. Atrodė taip pat kaip ir prieš avariją. Visi defektai panaikinti. Mašina nei iš priekio nei iš šono ar galo neatrodė daužta. Pasirodo, meistriukai pusė mašinos pervirino naujom detalėm.