Prisijunk prie šio klubo! Būdamas jo nariu tu galėsi:

  • Diskutuoti su bendraminčiais klubo forume;
  • Talpinti, komentuoti bei vertinti nuotraukas klubo galerijoje;
  • Taplinti video, kurti renginius, reikšti nuomonę klubo apklausose bei naudotis daugybe kitų naudingų funkcijų.
Iš viso įrašų: 13
 
 

kaip reikia pasiruosti fiziškai

Autorius:
Sukurta: 2010-01-07 10:22
z j
z j

Pasisakymų: 9

Sukurta temų: 1

2010-01-07 10:22

sveiki, noredzau suzinoti plaukiant ilgas distansijas i ka reikia atkreipti daugause demesio ir kaip pasiruosti fiziskai.

z j
z j

Pasisakymų: 9

Sukurta temų: 1

2010-01-07 10:26

mane domina kuruos raumenis reikia paruosti daugause,Aciu uz patarimus jie man pades

Diana S.

Pasisakymų: 19

Sukurta temų: 1

2010-01-07 21:19

Svarbiausia gera kompanija, gera nuotaika, pageidautina geras oras ir tada pirmyn, pirmyn....Per naktį jėgas atgauni ir toliau varai.

z j
z j

Pasisakymų: 9

Sukurta temų: 1

2010-01-07 21:53

 kompanija tai dviese viena baidare,oras tikrai pageidautinas geras kiek prisimenu is praejusio zygio tai oras nelepino,gal kada prie progos papasakosiu ,man ydomu kioke baidare patartumete isigyti kuri geresne,

Saule Paulauskaite

Pasisakymų: 18

Sukurta temų: 2

2010-01-08 15:56

Manau kad viena baidare plaukti liudnoka, na bent jau 2-3 butu smagiau ir saugiau, maza kas nutikti gali. Negalvoju apie dideles nelaimes, bet buna kad ant akmens uzplauki, baidare vandens prisemi ar panasiai. Smulkmenos, bet pagalbos kartais prireikia...

z j
z j

Pasisakymų: 9

Sukurta temų: 1

2010-01-08 21:13

  tokioje kelioneje daug norinciu nera,nes kilometru dauk o upe nuobodi

Neegzistuojantis vartotojas
Neegzistuojantis vartotojas
2010-01-10 17:03

gera diena ponuli.

na taip, upe - nuobodi, kilometru tikrai nemazai. norinciu prisidet neturetu but daug.

turint omeny, kad kelione ne vienos dienos, mantos bus nemazai ir i greita "jurine" visko nesukimsi. kokios nors "vistos" (yra tokios polietilenines) irgi geriau nesirinkt, atostogu gali pritrukt. rekomenduociau surenkama, taimen arba neris.

raumenu tokiam darbui neparuosi, bet jiems padet gali.

pirma: pasitreniruok pries didyji zygi. tikslas - keturis kart per savaite irkluot po 2-3 val. cia tikslas, o ne treniruociu grafikas. pradet reikia nuo maziau.

antra: tinkamai maitintis zygio metu. raumenys turi gauti maisto, kad atsistatytu. sriuba is pakeliu, ir sokoladukai netinka.

trecia: suplanuot marsruta. viena diena irkluoji daugiau, nuplauki toliau. sekancia diena irkluoji maziau (leidi srovei nest) ir nuplauki mazesni atstuma, bet raumenys pailsi ir trecia diena vel galesi irkluot. zodziu svarbu nepersistengt, kad neprasidetu koks uzdegimas (raumenu, sanariu ar pan.)

ketvirta: savo tel nr. paviesink "zemyn upe" , palaikysim kaip imanydami.

sekmes.

z j
z j

Pasisakymų: 9

Sukurta temų: 1

2010-01-10 21:48

Aciu uz gerus patarimus,raumenis ir ranku sanarius jau mankstinu kiekviena diena po 2 kartus ,greitu laiku pereisiu prie nugaros stiprinimo, per 12 dienu turecau perplaukti maisto aisku neprisijimsi visai kielionei bet pakeliu galima sustoti ir pasipildyti,Druskininkai bus viena is rimtesniu stoteliu ten ir kameros ir telefono baderijas galimesis papyldyti, nes ten mano teviske ir gyvena brolis ,del maitinimo tai kiekviena diena kanors virti karsto maisto reiks faktas. Mes kai plaukeme su gumine valtimi (ufimka 21) irkluodavome po 12 val truputy per daug (turiu ir nuotrauku ir filmuotos medzegos gal kada patalpinsiu jei kam idomu) sunkause buvo paskutinei kilometrai per Kursiu mares iki Ventes Rago,

z j
z j

Pasisakymų: 9

Sukurta temų: 1

2010-01-10 21:53

didelis AČIU visiem palaikantiems kai sutarsiu su baltarusijos ambasada del sienos praplaukimo tada paviesinsiu ir tel. ir visus planus  Nes dar yra daug derinimo.

Neegzistuojantis vartotojas
Neegzistuojantis vartotojas
2010-01-12 14:52

kalbedamas apie maista, turejau omeny sportininkams skirtus maisto papildus. jie tikrai padeda. pries isigyjant patarciau pasikonsultuot, su tos srities specialistais, jie tikrai zinos koks produktas tokiai veiklai geriausiai tinka.

Neegzistuojantis vartotojas
Neegzistuojantis vartotojas
2010-02-01 15:11

Na nežinau, kaip su tais maisto papildais - aš asmeniškai į juos žiūriu skeptiškai. Kadangi olimpiadoj nedalyvauji, tai ir visokia "tručyzna" yra nebūtina. Svarbiausia su baidare - ištvermė. Bėgimas, plaukimas - sureguliuosi plaučius, išmoksi teisingai kvėpuoti; reguliarios viršutinės kūno dalies treniruotės (nugara, pilvas ir rankos), teisinga mityba ir optimizmas. Treniruotės geriausia didelėse balose (ne upėse) pučiant vėjui - vėjas prideda papildomos apkrovos, o smarkesnis bangavimas padeda susidraugaut su baidare Šypsena

z j
z j

Pasisakymų: 9

Sukurta temų: 1

2010-02-01 19:26

Ačiu Mariau uz gerus patarimus

Irmantas Kanapeckas

Pasisakymų: 7

Sukurta temų: 1

2011-08-14 13:50

Tai kaip tas daugiadienis plaukimas, z j? Ar pavyko ir ar bent bandei? Nuotraukų nerandu.

Iš viso įrašų: 13
 
 

sustingęs laikas

Patiko nuotrauka? Įvertink!

Reklama Sukurk savo
Reklama

El. paštas: [email protected]

Kita Informacija: [email protected]

All Media Digital
AMDigital logotipas
Ši svetainė talpinama