Prisijunk prie šio klubo! Būdamas jo nariu tu galėsi:

  • Diskutuoti su bendraminčiais klubo forume;
  • Talpinti, komentuoti bei vertinti nuotraukas klubo galerijoje;
  • Taplinti video, kurti renginius, reikšti nuomonę klubo apklausose bei naudotis daugybe kitų naudingų funkcijų.
Iš viso įrašų: 22
 
 
 
 
 
 

Kad akys butu stiprios

Autorius:
Sukurta: 2016-04-18 16:13
Japone J

Pasisakymų: 2789

Sukurta temų: 19

2016-04-18 16:13

 Tai daktaro Bates metodas, kuri aprase vienas jo pacientu. Viskas patvirtinta tyrimais, bandymais ir stebejimais.

Jie teigia, kad akiniai nera mums reikalingi- jie skaityma padaro komfortabiliu, bet negydo akies, o tik dar labiau silpnina regejima.

Kodel silpsta regejimas? Esme: visos akiu ligos nuo persitempimo, kuris veikia isorinius akies obuolio raumenis, tai vercia akies obuoliui keisti savo pirmykscia normalia forma. O tai veikia akies leliuke riestis ir prastinti regejima.

Autorius Harry Benjamin siulo pratimus akies raumens atpalaidavimui bei raumenu stiprinimui, kad viskas griztu i pirmykscias vezes.

 

 

 

 

Japone J

Pasisakymų: 2789

Sukurta temų: 19

2016-04-18 16:22

 Rasysiu pratimus palengva, ne visus is kart. Galimir diskutuoti kartu, bus idomiau.

Pabreziama, kad priezastis galetu buti ir zmogaus budas, staigumas, nervuotuma,s jis irgi veikia akiu nervus, uzspazmuoja kraujagysles.

Todel pirmas ir svarbiausias dalykas yra:

 

1. Atsipalaidavimas. 

Kai atsipalaiduoja kunas, atsipalaiduoja visi raumenys ir nervai, susije su akimis

 

 

 

Japone J

Pasisakymų: 2789

Sukurta temų: 19

2016-04-18 17:04

 Neleidzia man toliau kelti komentaru, kitur pasirasysiu teksta ir ikelsiu cia

Japone J

Pasisakymų: 2789

Sukurta temų: 19

2016-04-18 17:04

 iki veliau

Japone J

Pasisakymų: 2789

Sukurta temų: 19

2016-04-18 17:08

 2. Mityba

tai irgi galimas faktorius. Akys yra tokia pat musu kuno dalis kaip ir kitos. Todel puses gyvenimo prasta mityba gali imti atsiliepti akims, ju kraujagyslems.

3. Nervai ir kraujagysles, 

atsakingi uz akiu funkcijas, gali buti uzspausti sprando srityje. Todel ir jam atpalaiduoti siulomi ivairus pratimai.

 

 

 

 

 

Japone J

Pasisakymų: 2789

Sukurta temų: 19

2016-04-19 11:19

 Pries pratimus reikia pamineti (gal cia irgi pratimai) kelis labai pavargusiu akiu atpalaidavimo budus.

 

1. Palming. Pasedeti uzdengus sukryziuotais delnais akis- kairiu delnu kaire aki, desiniu- desine. 2-3 kart per diena . Voku nespausti

.

 

2. Siubavimas . Stovint pries langa, atsipalaidvus, nuleidus rankas, siubuoti is vienos i kita puse, nuo vienos kojos ant kitos 2-3 kart  per diena po 5-10 minuciu. Stebeti langa

.

 

3. Mirkciojimas. Kai daug skaitom, itempiam akis, per retai mirkciojam. Samoningai kas 10 sekundziu -2 kartus sumirkcioti.

.

 

4.Sauleta diena uzmerkus akis pasedeti pries saule, sukiojant galva, kad saule apsviestu visu uzmerktu akiu kampelius.

.

 

5. Uzmerktas akis 20 kartu aplieti saltu vandeniu. Ne per stipriai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Japone J

Pasisakymų: 2789

Sukurta temų: 19

2016-04-19 11:25

 Pratimai:

- Stebeti maza objekta, isiminti  mnjo forma,dydi, akimis apibreziti jokonturus.Uzmerkti akis ir prisimnti ta daikta- jo forma , dydi. 5 minutes.

.

- Ziureti i knyga  tam tikra sakini i viena zodi.Uzmerkti akis ir isivaizdz´duoti , kad matai ta zodi ryskiau nei kitus. Visa kita gali buti nerysku. Kartoti 5 minutes.

.

-

 

 

 

 

 

Japone J

Pasisakymų: 2789

Sukurta temų: 19

2016-04-19 11:35

 Akiu raumenu pratimai:

.

-liaudiskai tariant, akis 6 kartus nuleisti ir vel pakelti i virsu . Na, zvilgsni, tiksliau . Kartoti 2-3 kartus.

- Nesukiojant galvos, ziureti kairen-desinen 6 kartus . Kartoti 2-3kartus.

.

-Rodomaji pirsta (galit ir kita) laikyti 20 cm pries akis. Susirasti objekta priekyje, kuris yra bent 3 kart toliau nutoles uz pirsta. Ziureti 10 kartu tai i pirsta, tai i ta toliau esanti objekta. Kartoti 2-3 kartu su 1-2 s pertrauka.

 

 

 

 

 

 

Japone J

Pasisakymų: 2789

Sukurta temų: 19

2016-04-19 11:41

 - Akis judinti ratais, kaip Dalia rase . Tik ne taip greitai, sukti po 4 kartus i skirtingas puses (aisku, abi akis kartu ), kartoti 1-2 s pertrauka, 2-3 pakartojimai. Pailseti galima , pagal palminga, sukryziavus rankas ant uzmerktu akiu.

Tiesa, kai akys ilsisi, uzdengus jas rankomis, kuo juodesne spalva matote, tuo geriau.

 

Dalia Urbaite

Pasisakymų: 3075

Sukurta temų: 3

2016-04-19 15:57

gerų patarimų čia prirašei

dar tinka rankų delnus patrinti vienas į kitą,kad sušiltų ir paskui uždėti ant akių,jas užmerkiant...po minutės iš lėto atsimerkti

Japone J

Pasisakymų: 2789

Sukurta temų: 19

2016-04-19 23:07

 Viska isbandysim. 

Pastebejau, kai as bunu pervargusi, mano regejimas paprasteja, kai pailsejusi, pagereja. Visa savijauta turi regejimui reiksmes.

Knygoje taip pat rasoma, kad akims nera sveika nenaturalis sviesa. Kompiuteriai, tv, mobilieji, ir tos visos lempos, kokias dabar mes turim.

 

 

Dalia Urbaite

Pasisakymų: 3075

Sukurta temų: 3

2016-04-20 18:43

vat todėl akys ryte mato geriau,nes po miego

Japone J

Pasisakymų: 2789

Sukurta temų: 19

2016-04-20 21:58

 Taip po miego pailsi, bet sukryziavus delnus ant akiu, raso, kad netgi labiau

Dalia Urbaite

Pasisakymų: 3075

Sukurta temų: 3

2016-04-22 21:06

o kaip delnus sukryžiuoti

 

Japone J

Pasisakymų: 2789

Sukurta temų: 19

2016-04-22 21:15

 ikelsiu kada nuotrauka i albuma

Dalia Urbaite

Pasisakymų: 3075

Sukurta temų: 3

2016-04-22 21:32

gerai

Vitalija Kraft

Pasisakymų: 131

Sukurta temų: 1

2016-08-09 15:58

 Jei tie pratimai ir visa kita būtų veiksmingi,tuomet nebūtų akiniuočių.Kažkada ir aš atlikinėjau panašius pratimus pagal akių gydytojo nurodymus,bet tik pinigai išmesti į balą,jokio rezultato.Nors gal kam ir padėjo,nžn...

Japone J

Pasisakymų: 2789

Sukurta temų: 19

2016-08-10 12:13

 Kodel ateini tada,kai as neturiu normalaus kompo?

Japone J

Pasisakymų: 2789

Sukurta temų: 19

2016-08-10 12:14

 Nu va,parasiau daug. O ideji tik pirma sakini

Japone J

Pasisakymų: 2789

Sukurta temų: 19

2016-08-10 12:17

 Niekas tu pratimu nedaro, tai ir nepasveiksta. Knygos autorius praregejo. Daug kas tiki, kad be akiniu ner iseities. Tai ir tegul sau tiki...

 

Iš viso įrašų: 22
 
 
 
 
 
 

as

Patiko nuotrauka? Įvertink!

Reklama Sukurk savo
Reklama

El. paštas: [email protected]

Kita Informacija: [email protected]

All Media Digital
AMDigital logotipas
Ši svetainė talpinama